Volg Bouwkroniek

Abonneer u
Aanmelden

Volg Bouwkroniek Bouwkroniek

Provincie Antwerpen: projectingenieur duurzame technieken

Gerelateerde onderwerpen :

Provincie Antwerpen: projectingenieur duurzame technieken

De vacature in het kort:

We zoeken voor het Departement Logistiek – Dienst Architectuur en Vastgoed in het Antwerps provinciehuis een expert in duurzame technische installaties.

Mag het iets langer?

Dat kan! Als projectingenieur bij het Team Ontwerpen binnen de Dienst Architectuur en Vastgoed maak je deel uit van een dynamische groep architecten, ingenieurs en tekenaars  die samen werken naar de volgende doelen:
•  het ontwerpen en realiseren van bouw, verbouw- en
infrastructuurprojecten, van A tot Z.
•  creëren van masterplannen voor onze provinciale sites
•  verwerven, onderhouden en delen van specifieke
bouwgerelateerde kennis
•  adviesverlening
•  tekenopdrachten uitvoeren

Wil je nog meer weten?

Super! Jouw taken zouden vooral bestaan uit:

Projectingenieur duurzame technieken:

•  in projectteam:
o advies verlenen aan het projectteam om (duurzame) technieken te integreren in onze projecten
o ontwerpen van (duurzame) technische installaties
o opmaken technische bestekken voor het implementeren van (duurzame) technieken in de aanbestedingsdossiers
o ondersteuning bieden bij werfopvolging
o controle op kwaliteit, planning, scope en budget

•  individuele technische projecten:
o ontwerpen van (duurzame) technische installaties
o opmaken technische bestekken voor het implementeren van (duurzame) technieken in de aanbestedingsdossiers
o realiseren aanbestedingen en gunningen
o uitvoeren werfopvolging
o nazorg en overdracht naar team onderhoud
o controle op kwaliteit, planning, scope en budget

•  realiseren van energietransities in ons bestaand gebouwpatrimonium in samenwerking met de werkgroep energietransitie.

Projectcoördinatie kleinschalige bouw- en verbouwprojecten
•  creëren van voorstudies en ramingen in de initiatieffase
•  sturen en begeleiden bij het opmaken van ontwerp- en uitvoeringstekeningen
•  opmaken van het aanbestedingsdossier
•  Opmaak gunningsverslagen en bijhorende administratie
•  Werfcontrole en –opvolging
•  Nazorg en overdracht team onderhoud.

Kortom: bijdragen tot een milieuvriendelijke provincie/werkplek.

Nog steeds geïnteresseerd?

Geweldig! Beantwoord je dan ook aan deze criteria?

Je beschikt over een masterdiploma:
•  Master Industriële wetenschappen: Bouwkunde
•  Master Ingenieurswetenschappen: Bouwkunde
•  Master Ingenieurswetenschappen: Architectuur
•  Master in de Architectuur
Ervaring is een pluspunt, maar is niet vereist.

Gedragscompetenties:
-  Samenwerking: je stimuleert de samenwerking binnen de eigen entiteit
-  Probleemanalyse: je maakt eenvoudige analyses van complexe dossiers
-  Plannen en organiseren: je plant en organiseert (grote en moeilijke) taken, opdrachten, oplossingen op korte termijn die onderhevig zijn aan onvoorziene omstandigheden en die eventueel gevolgen hebben voor anderen
-  Veranderingsbereidheid: je detecteert, formuleert en communiceert de gewenste verandering
-  Resultaatgerichtheid: je formuleert uitdagende (maar haalbare) doelstellingen en zet jezelf ten volle in om deze te bereiken den om de kwaliteit van zijn/haar werk te verbeteren
-  Creativiteit: je bent vernieuwend en origineel in je aanpak

Kenniscompetenties:
-  Kennis van de hedendaagse technologische ontwikkelingen
-  Kennis/ervaring als projectmanager in bouwprojecten
-  Kunnen toepassen van zijn/haar kennis/inzicht betreffende de wetgeving en de normering van gebouwen
-  Basiskennis van bouwmaterialen  
-  Inzicht hebben in de wetgeving op de overheidsopdrachten en deze kunnen toepassen is een pluspunt
-  Basiskennis PowerPoint, Internettoepassingen, en MS Project
-  Kennis Autocad is een pluspunt
-  Grondige kennis van moderne informaticatoepassingen

Dan zal dit je zeker overtuigen…
Wij bieden jou een geïndexeerd loon waarbij je start in salarisschaal A1a: het bruto maandsalaris ligt tussen € 3.170,07 - € 4.932,83.

Bekijk onze loonsimulator om een gedetailleerde inschatting te maken van je bruto en netto maandsalaris.

Met extralegale voordelen:
-  gratis hospitalisatieverzekering met mogelijkheid gezinsleden aan voordelige voorwaarden aan te sluiten
-  maaltijdcheques van 8 EUR
-  gratis openbaar vervoer voor verplaatsing van en naar het werk
-  fietsvergoeding
-  36 dagen jaarlijkse vakantie
-  extra legaal pensioen voor contractuele functies
-  diverse opleidingsmogelijkheden  
-  personeelskring met uitgebreide sportieve, sociale en familiale activiteiten
-  glijdende werkuren

Waar wacht je nog op?

Je bent duidelijk geïnteresseerd. Top! Dan moet je er voor gaan. Je kandidaat stellen doe je zo:

Surf naar www.provincieantwerpen.be. Ga naar Jobs, selecteer deze functie en dien je kandidatuur online in tot en met 7 maart 2021.

De selectieprocedure bestaat uit de volgende onderdelen: cv-screening, een schriftelijke proef (van thuis uit; 18 maart 2021), competentiegericht interview (2 april 2021) en een eindselectie. Meer informatie over deze onderdelen kan je terugvinden op onze website via deze link.
Nog vragen over jobinhoud? Neem dan zeker contact op met jouw toekomstige teamverantwoordelijke, Jef Dierckx: 0476/797955.

OVERHEIDSOPDRACHTEN
Alle overheidsopdrachten

Meest aanbevolen artikels

OUTDOOR WOOD CONCEPTS: Sales Manager via AGO International

OUTDOOR WOOD CONCEPTS: Sales Manager via AGO International

OUTDOOR WOOD CONCEPTS® is pionier op de markt van houten gevelbekledingen en terrassen. De ontwikkeling en productie gebeurt op de site te Avelgem. Houtmagazijn Verdonckt is sinds 1920 een traditionele houthandel die instaat voor de in- en[…]

10/02/2021 |
Meer artikels