Volg Bouwkroniek

Abonneer u
Aanmelden

Volg Bouwkroniek Bouwkroniek

Knokke-Heist: coordinator wegenis & patrimonium

Gerelateerde onderwerpen :

Knokke-Heist: coordinator wegenis & patrimonium

Gemeentebestuur Knokke-Heist werf aan

COÖRDINATOR WEGENIS & PATRIMONIUM

AANWERVING MET AANLEG WERVINGSRESERVE – CONTRACTUEEL – VOLTIJDS – C4-C5
AFDELING TECHNISCH UITVOERENDE DIENST

FUNCTIE

Als coördinator wegenis & patrimonium ben jij verantwoordelijk voor een ruim takenpakket. Je adviseert, coördineert en waakt over de uitvoering van het preventief onderhoud en de herstellingen aan onze wegen en ons erfgoed. Je doet hiervoor een beroep op ons eigen personeel en contractanten. In overleg met je leidinggevende maak

je de planning op, bestel je het benodigde materiaal en werk je de bijhorende prijsvragen uit.

PROFIEL

  • Beschikken over minstens een diploma van secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs en beschikken over minimum 4 jaar relevante beroepservaring binnen het werkveld van de functie. OFWEL
  • Slagen in een niveau- of capaciteitstest niveau secundair onderwijs en beschikken over minimum 4 jaar relevante werkervaring binnen het werkveld van de functie.
  • In het bezit zijn van het rijbewijs B of dit behalen binnen één jaar na de indiensttreding.
  • Slagen voor de selectieprocedure.

AANBOD

  • Het minimum bruto jaarsalaris bedraagt 31.041,57 euro (aanvangsschaal).
  • Contractuele functie (contract voor 1 jaar, kan verlengd worden na gunstige evaluatie).
  • Extralegale voordelen, waaronder: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering voor het gezin, fietsvergoeding, abonnement openbaar vervoer, gratis parkeermogelijkheid.
  • Kandidaten kunnen relevante beroepservaring uit de privésector laten meerekenen, met een maximum van 15 jaar. Dit moet aangetoond worden met originele werkgeversattesten.

INTERESSE?

Solliciteer tot en met 12 april 2018 via www.vacature.knokke-heist.be en bezorg ons via vacature@knokke-heist.be je cv, motivatiebrief en bewijsdocumenten (kopie diploma, kopie rijbewijs, relevante beroepservaring en uittreksel uit het strafregister). Op basis van het cv en de motivatiebrief kan een preselectie gehouden worden.
Voor meer info over de examenprocedure kun je contact opnemen met Inge Gheleyns, dienst Werving en Bevordering, T 050 630 314.
Vanaf 13 april 2018 worden er voor deze vacature geen kandidaatstellingen meer aanvaard.

AANBESTEDINGEN
Alle aanbestedingen

Meest aanbevolen artikels

Stad Herentals - Expert omgeving, specialiteit handhaving (B1-B3)

Stad Herentals - Expert omgeving, specialiteit handhaving (B1-B3)

Herentals is voor heel wat talent een thuishaven en een kruispunt voor wie vooruit wil. Onze inwoners bieden we alle faciliteiten en dienstverlening van een centrumstad. Voor uw ambitie het centrum van waaruit u verder komt als (m/v): Expert[…]

11/07/2018 |
Stad Herentals - Diensthoofd omgeving (A1a-A3a)

Stad Herentals - Diensthoofd omgeving (A1a-A3a)

Het gemeentebestuur van Maasmechelen gaat over tot de aanwerving van een (m/v):

Het gemeentebestuur van Maasmechelen gaat over tot de aanwerving van een (m/v):

Vacature Zorgbedrijf Roeselare – Diensthoofd Patrimonium

Vacature Zorgbedrijf Roeselare – Diensthoofd Patrimonium

Meer artikels